Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Oplichters!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268682
Gebruiker
Mizzy
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Herberekening Stookkosten.
Vandaag op 27 juli 2017 krijg ik een herberekening in de bus. Wederom tot mijn grote schrik staat er weer een misselijke bedrag van 687,46 euro terug betalen aan Ymere en Techem!! De vorige rekening was 90 euro meer.Ik wil dit heel snel juridisch gaan aanpakken. Want per 1-1-2016 is het wettelijk ingegaan dat het gezamelijke stookkosten niet toegestaan is. En Ymere en Techem hanteert nog steeds gezamelijke stoken.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Asruf,

    Ik kan me voorstellen dat u geschrokken bent van de hoogte van het bedrag. Mijn collega's van de afdeling Contractbeheer gaan dit voor u uitzoeken en nemen vervolgens contact met u op. Ik hoop dat u er samen uitkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Melanie Koning - medewerker Klantcontact

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mizzy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals de vorige keer op 4 juli 2017 gaan ze dat wederom uitzoeken, Ik verwacht totaal geen oplossing van Ymere je wordt aan het lijntje gehouden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen