Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Overlast, slechte woningbouw.

Bewoner

Ik huur nu ruim 3 jaar een woning van Ymere,vanaf het begin al overlast van geluidsoverlast van buren tot brandgevaar in portiek, drugs, plassen en poep, vuilnis, spullen die er niet horen, mensen die andermans eigendom vernielen, tot stank van buren die hun hond tegen je huis laten plassen, ilegale bewoning, wietgerook in portiek, schuren worden soms als slaapplek gebruikt door onbekende, mensen in de wijk ivm drugs, steekpartijen, de woningen zijn zo gehorig dat ik de buren soms hoor praten, ze doen er helemaal niets aan, zonder metingen, bezoeken, te onderzoeken krijg je gewoon een schrijven dat dit normale woon en leefgeluiden zijn en zij niets voor je doen. Moeten ze lekker zelf in deze woning gaan wonen, weinig tot geen onderhoud, huizen zitten vol muizen, zeer slechte huizen, kieren tussen deuren dat je gewoon naar buiten kan kijken , k kan een heel boekwerk schrijven. Ondanks zelf met buren in gesprek geweest word er niets aan gedaan, zeer slechte woningbouw.

De overlast aanpakken en niet de nette mensen in de kou laten staan.
Betere geluidsisolatie aanbrengen.

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Veen,

Bedankt voor uw bericht. U meldt dat u overlast ondervindt.

U heeft hierover ook telefonisch en via onze website contact met ons opgenomen. De medewerker van de afdeling Overlast neemt uiterlijk dinsdag 16 november contact met op.

Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Bewoner
Het enige wat ze wilken is Buurtbemiddeling, maar geven al aan dat wanneer er niet word neegewerkt dat ik opnieuw met buren in gesprek moet gaan, dit is geen oplossing, maar uitstel van executie. Er zijn nu al bedreigingen van mijn dat buren zecwel even mijn deur zouden opblazen, zelfs daarmee doen ze niets. Wat een asociale woningbouw. Dus ipv oplossingen van overlast laten zij dit voort duren.

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?