Klacht Woningbouwvereniging Ymere: overlast

sad Niet opgelost
soltan

t Ymere na kontrole bij hun huis was paar dagen rustig. maandag 29 mei gast bij buren, dinsdag 30 mei huis vol met personen ze zaten binnen omdat het regende anders in de tuin rammen en deur stond open weer hard schreeuwen helaas moesten wij ons rammen en deuren dicht doen. Kraan gaf ieder keer geluid heel nacht wakker. Vandaag 30 Mei een gast bij hun kraan ging weer ieder keer tekeer hard geluid komt echt door hun hij komt vak bij hun slapen ze slaan de huisdeur hard dicht zelf mijn kat lag binnen op de bank binnen schrok daarvan, 30-mei Kwam ik vanuit mijn werk om 23,40 ik zag de auto van mijn buurman voor de deur onder de brug zodat niemand het ziet denk toeristen was net te laat, volgend dag buurvrouw vrij normaal is ze altijd in de tuin als ze vrij is en hard schreeuwen ik zat in de tuin ik hoor stemmen heel zacht en niemand ging naar buiten doodstil ik weet niet aantal 6_juni buurman auto geparkeerd onder de brug zodat niemand het ziet 2 mannen 2 vrouwen kraangeluid heel nacht door totaal 8 personen in huis dat is wat wij gezien hebben kan ook meer zijn 7 juni ze zaten weer in de tuin schreeuwen weer moet de deur dicht en rammen heel nacht kraangeluid 1:30 harde geluid binnen politie gebeld niet gekomen is wel doorgeven aan wijkagent en ik moet gemeente belen gasten of toeristen nog steeds bij hun er logeren te veel personen in dat woning veel overlast mvg M Buraajaj 9 juni heel avond tot 2 uur s,nachts veel lawaai kraangeluid wij hebben paar keer geklopt op de muur het huis word echt gebruikt niet alleen voor familie maar er komen veel toeristen ook vandaag om 11,15 toeristen vertrokken met koffers 11,44 weer toeristen vertrokken 10 tot soms 14 personen in woning 7 maart om 18:00 5 toeristen zijn bij hun gebleven tot 23 maart om 17:30 vertrokken half uur later 4 toeristen aangekomen met koffers paar dagen gebleven zodra de toeristen vertreken komen anderen weer dat hebben wij gezien en nog ander personen binnen weet niet of het toeristen of familie zijn ook al is het familie mogen dan ze wel met 14 personen in huis slapen te druk kraan geluid gaat veel te keer s,nachts 7 april ruzie bij hun. Vrouwen om 5:15 naar buiten taxi gekomen ze hebben ons wakker gemaakt vanaf dat ze hier kwamen wonen alleen maar overlast wij zijn echt moe vanaf dat ze hier kwamen wonen altijd vol met personen vrijdag veel lawaai om 2,00 s,nachts wij hebben daarop gereageerd volgende dag vroeg toeristen vertrokken

Woningbouwvereniging Ymere is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

soltan
    Ik heb het gemeld bij de politie gemeente vandaag ben ik gebeld door Ymere dat ik op moeten houden met klachten anders gaan ze een dosier tegen mee beginnen ??? vrouw woont hier al 2 jaar ze heeft ieder dag toeristen gehad waar het mee omgaat is de overlast dat ze veroorzaken

soltan
Ieder dag toeristen in huis hard schreeuwen in eigen taal boven de 35 graden deur en raamen dicht wegens geschreeuw in tuin dag en nacht kraangeluid gipsplaten houten vloer

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?