Klacht Woningbouwvereniging Ymere: plafond 2e keer beschadigd door zelfde (!!) lekkage wordt tot vandaag (25/4) niet hersteld.

Klachtnummer
# 534522
Gebruiker
A.B.
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Kerst 2020: voor de 2e keer lekkage door een niet fatsoenlijk gerepareerde CV-installatie van de bovenbuurman. 1e keer: vloer keuken/hal vervangen, 3 plafonds opnieuw geschilderd.
2e keer: plafond woonkamer, zelfde lekkage. Tig keer gebeld met Ymere, uitvoerder, schilder, klacht is nog steeds niet verholpen. Het is nu eind april.

De oplossing

Het plafond repareren en schilderen

7 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Van den Brink,

    Bedankt voor uw bericht. U laat ons weten dat de schade veroorzaakt door lekkage nog niet is hersteld.

    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de werkbegeleider
    U ontvangt binnen uiterlijk vijf werkdagen een reactie.

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur
  2. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Van den Brink,

    Bedankt voor uw bericht. U laat ons weten dat de schade veroorzaakt door lekkage nog niet is hersteld.

    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de werkbegeleider
    U ontvangt binnen uiterlijk vijf werkdagen een reactie.

    Fijne dag,

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur
  3. Auteur
    A.B.
    Datum
    Ben gebeld en gemaild maar een oplossing is er nog steeds niet. Is nu afhankelijk van "zeker weten dat de lekkage is verholpen"....4 maanden na dato! Er staat nog steeds geen afspraak om mijn plafond te herstellen.
  4. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Van den Brink,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat mijn collega contact met u heeft opgenomen.

    De offerte is in behandeling bij de afdeling Vastgoed
    Dat is de procedure; zij beoordelen de aanvraag. Ik begrijp dat het vervelend is maar wij willen toch nog even uw geduld vragen in deze.

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur
  5. Auteur
    A.B.
    Datum
    Beste mevrouw Benjamins,

    Dank voor uw antwoord. De offerte is al maanden 'in behandeling'. Nu moet ik weer wachten tot zeker is of de CV-ketel is hersteld, na 4 maanden en een eerdere lekkage een paar jaar eerder...Tot wanneer moet ik geduld hebben? Nu een termijn graag,

    Met vriendelijke groet,
    Astrid van den Brink
  6. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Van den Brink,

    Bedankt voor uw reactie. '

    Ik heb uw vraag wederom doorgestuurd naar de werkbegeleider.

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur



  7. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen