Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Renende ,springende , gestamp ,vorwerpen door de vloer treken, enz

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552647
Gebruiker
Hassan Chaouki
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geluidoverlast van niet wonende gezinen met kinderen .
Deze gezinen komen dagelijks naar famillie en blijven tot avond laat .
Renende kinderen .springende kinderen .gestamp .
Vorwerpen laten vallen .vorwerpen door de vloer treken .

De oplossing

Het bedrijf moet met y.mere gaan praten dat zij mijn klachten serieus neemt . En met buren gaat pratten .om oplossing te vinden .

4 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer Chaouki,

    Bedankt voor uw bericht. U meldt overlast van gezinnen met kinderen die op bezoek komen. Dit vaak tot in de nacht.

    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Overlast
    U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur
  2. Auteur
    Hassan Chaouki
    Datum
    Beste
    Ik heb nog steeds geen reactie van y.mere afdeling geluidoverlast .

    Met vriendelijk groet
    H.chaouki
  3. Auteur
    Hassan Chaouki
    Datum
    Beste

    Ik heb nog steeds geen hulp van y.mere gekrijgen betreft geluidoverlast van niet wonende famillie's met kinderen dagelijks tot avond laat op bezoek komen op reimerswaalstraat 92.

    Met vriendelijk groet
    H.Chaouki
    Reimerswaalstraat 80
    1069al amsterdam
    0687924977
  4. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Chaouki,

    Zie onze vorige reactie. U bent er van op de hoogte dat wij op dit moment niet reageren op uw klachten. Wij nemen deze ter kennisgeving aan.


    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hassan Chaouki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog geen oplossing door y.mere gekringen . Zij hebben mij eens niet gebeld . Als ik zelf bel zeggen zij wij kunnen u verder niet helpen , en dat is geen oplossing die huurders verwachten Metvriendelijk groet H.chaouki
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen