Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Slechte woningcorporatie

Sem89

Ik ben al sinds augustus 2017 bezig met ymere ze hebben mij een huis verhuurd wat nog niet mocht opgeleverd worden.

3 maanden geen thermostaat
Scheuren in muren en plafonds
Slecht stucwerk
Gesticht over behang
Elektra is oud
Dakraam moet vervangen worden
Scheur in draagmuur op zolder

Kort gezegd alleen maar problemen met ymere en nog steeds woon ik niet in het huis jullie zijn echte grappemakers een huis opleveren om maar snel huur te innen hoe kan iemand 3 mnd zonder verwarming zitten en dan zeggen ja het is toch zomer en klachten worden onder mekaar geregeld en niemand wordt op de vingers getikt allemaal handje boven met haar houden ik kan niet eens 3en normaal gat boren zonder dat de hele muur afbreekt moet 50000 euro uitgegeven aan het huis en nog steeds niet klaar kortom slecht maar dan ook echt slecht geld gaat voor de mensen ik ben op het punt om het huis op te geven want ik ben er klaar mee en niet eens compensatie voor het ongemak wordt afgewimpeld met ja werkzaamheden zijn gedaan ja daag ymere flikker maar op.

MENSEN WEES GEWAARSCHUWD NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT EEN WONING VAN YMERE HUREN HET BEZORGT JE ALLEEN MAAR HOOFDPIJN .

woningbouwvereniging Ymere
    Beste meneer [naam verwijderd door moderator],

Ik zie dat u vandaag telefonisch met ons hebt gesproken. Mijn collega [naam verwijderd door moderator] van de afdeling Klachten neemt binnen twee werkdagen contact op om de bovenstaande zaken te bespreken.

Groet, Susan / Klantcontact

woningbouwvereniging Ymere

Sem89
Niks uiteindelijk laat ik het huis achter omdat het alleen maar persoonlijke problemen heeft opgeleverd de herstelwerkzaamheden is geen oplossing hadden ze eerder moeten doen ronduit slecht

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?