Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Verkeerde naam op huurcontract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393370
Gebruiker
bhaktradj
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb om een wijziging van mijn huurcontract gevraagd omdat ik 3 jaar geleden een geregristeerd partnerschap bent aangegaan.Ik wil mijn man zijn naam ook op het huurcontract staan.Ik heb een huurcontract gekregen maar met de verkeerde naam van mijn man .Vanaf juli heb ik al zoveel keer gebeld naar ymere voor een contract met de juiste naam erop maar ik krijg geen gehoor van ze wordt telkens gezegd dat het in orde komt maar tot vandaag niet de juiste contract ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag dat er contact wordt opgenomen met ymere dat ze mij de goeie contract met de juiste naam toesturen

3 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Krishnadath,

    U schrijft dat u uw contract heeft laten wijzigen omdat u geregistreerd partnerschap bent aangegaan. Uw man staat nu ook op het contract, maar zijn naam staat er verkeerd op. U heeft meerdere keren contact met ons opgenomen om een contract te krijgen met de juiste naam. U heeft nog steeds niet het contract met de juiste naam ontvangen. Ik vind het vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Mijn excuses hiervoor.

    De afdeling Bijzondere Toewijzing zal uiterlijk vrijdag contact met u opnemen hierover
    Deze afdeling gaat over de contractwijziging en zal deze zaak met u bespreken. Zij kunnen ook uitzoeken waarom het zo lang duurt. Ben u na vrijdag niet gebeld? Laat het ons dan alstublieft weten. Dan gaan wij er voor u achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Souhaila
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur
  2. Auteur
    bhaktradj
    Datum
    Beste Ymere,

    Ik zou door jullie afgelopen vrijdag gebeld worden maar dat is niet gebeurd.
  3. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Krishnadath,

    U schrijft dat er afgelopen vrijdag contact met u zou worden opgenomen. Dis is helaas niet gebeurd. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Ik zie in het systeem dat u inmiddels al bent teruggebeld door de afdeling
    Ik ga er daarom vanuit dat mijn collega het heeft opgepakt. Als ik u nog ergens anders mee kan helpen dan hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Souhaila
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bhaktradj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?