Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Verkeerde naam op huurcontract

bhaktradj

Ik heb om een wijziging van mijn huurcontract gevraagd omdat ik 3 jaar geleden een geregristeerd partnerschap bent aangegaan.Ik wil mijn man zijn naam ook op het huurcontract staan.Ik heb een huurcontract gekregen maar met de verkeerde naam van mijn man .Vanaf juli heb ik al zoveel keer gebeld naar ymere voor een contract met de juiste naam erop maar ik krijg geen gehoor van ze wordt telkens gezegd dat het in orde komt maar tot vandaag niet de juiste contract ontvangen.

Ik wil graag dat er contact wordt opgenomen met ymere dat ze mij de goeie contract met de juiste naam toesturen

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Krishnadath,

U schrijft dat u uw contract heeft laten wijzigen omdat u geregistreerd partnerschap bent aangegaan. Uw man staat nu ook op het contract, maar zijn naam staat er verkeerd op. U heeft meerdere keren contact met ons opgenomen om een contract te krijgen met de juiste naam. U heeft nog steeds niet het contract met de juiste naam ontvangen. Ik vind het vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Mijn excuses hiervoor.

De afdeling Bijzondere Toewijzing zal uiterlijk vrijdag contact met u opnemen hierover
    Deze afdeling gaat over de contractwijziging en zal deze zaak met u bespreken. Zij kunnen ook uitzoeken waarom het zo lang duurt. Ben u na vrijdag niet gebeld? Laat het ons dan alstublieft weten. Dan gaan wij er voor u achteraan.

Souhaila
    Medewerker Klantcontact

Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur
    Beste Ymere,

Ik zou door jullie afgelopen vrijdag gebeld worden maar dat is niet gebeurd.
    Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Krishnadath,

U schrijft dat er afgelopen vrijdag contact met u zou worden opgenomen. Dis is helaas niet gebeurd. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik zie in het systeem dat u inmiddels al bent teruggebeld door de afdeling
    Ik ga er daarom vanuit dat mijn collega het heeft opgepakt. Als ik u nog ergens anders mee kan helpen dan hoor ik dit graag.

Souhaila
    Medewerker Klantcontact

Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur

bhaktradj

Ook een klacht indienen over ?