Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Verschuilen zich achter de VVE door vele verkoop

Ilona Termonen

Lekkende slaapkamerramen 3 kwart jaar geleden dacht verholpen te zijn na 3 mnd wachten nu weer het probleem en kieren tussen bouwmuur en wanden ymere vraagt foto's omdat ze met VVE te maken hebben ik ben huurder en ben het zat ik stap naar de huurcommissie

Dat de klacht verholpen word
Nog niet opgelost ik wacht tot woensdag want dan zijn de 5 werkdagen voorbij dan gaat er een brief waarvan ik zelf copie behoud naar bouw en woningtoezicht en dat zal geen mooie brief worden

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Termonen,

U schrijft dat u nog steeds wacht op de reparatie van uw raam. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat u zo lang wacht. Mijn excuses daarvoor.

Ik zie dat u hier vandaag over heeft gebeld
    Mijn collega heeft dit doorgezet naar de VvE. Zij schakelen een aannemer in. De aannemer neemt binnen vijf werkdagen contact met u op.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Fijne dag!

Medewerker Klantcontact

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?