Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Vies, slechte communicatie en DUUR!

Klachtnummer
# 530564
Gebruiker
Ymereisslecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ymere is een van de slechtste of DE slechtste woningbouwvereniging. Je betaalt zoveel aan service kosten er wordt niks gedaan aan de gebouw. Oude liften die nooit werken, overal VIES , bellen doen het niet, geen verwarming. Ik heb mijn woning zo mooi opgeknapt , en ik moet nog 35€ betalen voor schoonmaak kosten bij mijn vertrek. Ik heb de woning voor mijn vertrek 2 uur zitten schoonmaken. Deze mensen zijn GEK!!! Niet komen opdagen voor wooninspectie, huismeester is nooit aanwezig. Echt verrot! Gewoon niet doen! En ik heb over de woning op de Spaarndamseweg 236 in Haarlem!

De oplossing

Ik vind de eindrekening van 35€ voor de schoonmaken kosten absoluut schandalig.

1 reactie

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Nuri,

    Bedankt voor uw klacht. Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over Ymere. U bent het niet eens met de schoonmaakkosten van 35 euro.

    Uw klacht is doorgestuurd naar de Woonmakelaar
    Hij zal hierover contact met u opnemen. Ik hoop dat u er samen uitkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Melanie
    Medewerker Klantcontact

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen