Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Ymere doet niks met klachten, liegt en wimpelt je gewoon af

TRUUS

Ymere, heeft gesprekken en bijeenkomsten met de boven en onderburen van mij, heeft mij NERGENS IN BETROKKEN, rechtszaak tegen mij aangespannen, normaal bestaat er nog iets van hoor en wederhoor, daar heeft Ymere niet van gehoord. Ymere wilde MIJ NA ALLE LEUGENS EN ZONDER 1 WOORD VAN MIJ, DAT IK ONTRUIMD ZOU WORDEN. Het moet toch niet gekker worden he!!! Ik die om 05.00 uur uit bed moet voor werk, als ik klaag over de overlast van de boven buren uit Irak (inmiddels verhuisd, was tussenwoning) die midden in de nacht 01.00 uur op de veranda staat te telefoneren (waarom kan dat niet gewoon binnen?) de taal is al zo schreeuwend, wordt niks mee gedaan. Je wordt doorverwezen naar Beter Buren , verder kom je er niet mee. Je krijgt andere andere bovenburen, overlast, kat bivakkeert in gezamenlijke trappenhuis, post verdwijnt, kastplanken worden van 2 hoog naar beneden gegooid etc.etc. al jaren vraag ik OM EEN EIGEN BRIEVENBUS, YMERE LIEGT EN ZEGT IS EEN MONUMENTAAL PAND, NIETS VAN WAAR!!!

- EIGEN BRIEVENBUS, YMERE LIEGT DAT WIJ IN EEN MONUMENTAAL PAND WONEN EN DAARDOOR GEEN EIGEN BRIEVENBUSSEN KUNNEN KRIJGEN. WEL MAG IK DAT ZELF PLAATSEN EN BETALEN, HOEZO ALS HET EEN MONUMENTAAL PAND IS MAG DAT TOCH NIET??? IK HEB HET OPGEVRAAGD WANT IK DACHT, HEB IK IETS GEMIST!! NEE HOOR HEB HET ZWART OP WIT GEKREGEN VAN DE GEMEENTE, JAMMER YMERE, JAMMER VAN AL DIE LEUGENS, WEL GOUD GELD WILLEN ONTVANGEN VOOR DE WONINGEN MAAR NIKS VOOR DE HUURDERS OVERHEBBEN.
- VLOEREN OF HUIS BETER ISOLEREN (1903)
- BETER WOONGENOT GARANDEREN
- ALS BIJVOORBEELD DE ENGE ZWARTE LANGHARIGE KAT VAN DE BOVENBUREN IN DE GEZAMENLIJKE TRAPPENHAL BIVAKKEERT DAT VIND IK NIET NORMAAL , VOORAL ALS JE VISITE HEBT DIE BANG ZIJN OM NAAR BUITEN TE GAAN. DE DOTTEN HAAR OP MIJN OVERLOOP LIGGEN EN HET NIET WORDT OPGERUIMD, YMERE DOET DAAR NIKS MEE, POLITIE GEEFT AAN DE BUITENDEUR OPEN TE ZETTEN ALS DE KAT IN DE TRAP IS. GEVOLG RUZIE MET DE BUREN, GETREITER, POST WORDT WEGGEHOUDEN.

woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Beep,

Bedankt voor uw bericht. Erg rot om te horen dat u zoveel overlast ondervindt en het niet eens bent met beslissingen van Ymere.

Ik ga dit voor u onderzoeken en kom hier vandaag op terug.

^JO
    woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Beep,

Mijn collega van afdeling Overlast neemt uiterlijk voor morgenavond 19:00 uur telefonisch contact met u op om uw vraag met hen te bespreken.

^JO

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?