Opgelost door Woningbouwvereniging Ymere: Ymere laat te lang op zich wachten en doet niks aan reparatiewerkzaamheden!

Said

Wij zijn al jaren in de weer om de schimmel in de douche zowel op het plafond als de wandtegels te laten verwijderen door Ymere. Tevens is de douche te oud en moet de douche gerenoveerd worden. In plaats van renovatie kiest Ymere voor de goedkope, voor ons belastende oplossing!. Ze komen elke keer een tegeltje plakken, en het schimmel schoonmaken! Het moge duidelijk zijn dat dit geen oplossing is, want de schimmel komt elke keer weer terug en de tegels laten los.

Wij hebben onlangs weer een poging gedaan voor het oplossen van de problemen. Ymere heeft het bedrijf QBuild ingeschakeld . De beste man (van QBuild) is komen wezen kijken en vond het niet kunnen om weer een tegeltje te gaan plakken en de schimmel schoon te maken, hij gaf duidelijk aan dat hij dit niet kan doen en de douche aan vervanging toe is. Hij heeft dit doorgegeven aan Ymere. Wij zijn al weken met Ymere aan het bellen en die geven elke week aan dat ze bezig zijn met een wijziging van een Offerte. We zijn nu maanden verder en nog speelt zich het zelfde verhaal af! We worden elke keer van het kastje naar de muur gestuurd, dan verteld QBuild in afwachting te zijn op Ymere, dan verteld Ymere dat we bij QBuild moeten zijn!

Ik begrijp niet dat zo een grote corporatie zo onprofessioneel te werk gaat! een wijziging in een offerte is zo gepiept! daar heb je geen maanden de tijd voor nodig! wij zijn dus nog steeds in afwachting en ze zouden elke week terugbellen, wat ze nog niet doen! wij weten niet waar we aan toe zijn! De kwalitei en service van Ymere laat te wensen over, dit geldt ook voor de medewerkers die deze zaak behandelen en zo onprofessioneel te werk gaan! dat is toch niet meer van deze tijd zou je denken.!!

Het verzoek aan Ymere is hierbij het werk z.s.m. op te pakken en uit te voeren!

Om te beginnen wil ik Ymere erop attenderen dat ze hun werk serieus dienen te nemen en gestructureerd en geordend te werk moeten gaan . Het is fijn om maandelijkse bedragen te incasseren, maar daar dient degelijk kwaliteit en service tegenover te staan!

Het verzoek aan Ymere is hierbij het werk z.s.m. op te pakken en uit te voeren!

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste meneer Akkabi,

Wat vervelend om te lezen dat u zo'n groot probleem heeft in uw woning. Ik kan me voorstellen dat u wil dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt.

Ik geef uw bericht door aan mijn collega die contact heeft met Qbuild. Hij belt u vandaag of morgen terug. Ik hoop dat u samen met hem tot een goede oplossing komt.

Ik wens u een fijne dag toe.

Roos Veltman
    Medewerker Klantcontact Ymere
    Said
    Klacht is naar tevredenheid opgelost. We zijn tot een compromis gekomen.

Douche wordt vervangen.

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?