Klacht Woningcorporatie Acantus: Opleveringsdata appartenmentenxomplex Engelsestraat/Engelselaan

Klachtnummer
# 47616
Gebruiker
Sodomer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

13/2/2013-Bevestugingsbrief toewijzing appartement oplevering juli/augustus 2013;
25/2/2013-Keuzepakket+tegelpakket uitgezocht;
12/4/2013-I.v.m. lange Winter 2012/2013 oplevering na Bouwvakvakantie;
05/6/2013-Problemen met aanlevering Kozijnen oplevering naar eind december 2013;
26/11/2013-Brief, er zijn verschillende problemen! Welke?
17/12/2013-Mededeling nieuwe oplevering plm. eind maart begin april 2013;
Op advies van ACANTUS spoed gezet achter de verkoop van onze Koopwoning welke
met restschuld kon worden verkocht per 1 november 2013. Aangezien ons appartement niet kon worden opgeleverd konden we via onze verkoopmakelaar tijdelijk een Huurappartment verkrijge welke wij echter met een groot verschil in huur tot de appartementen van Acantus en welke wij per 1 mei 2014 moeten verlaten. Op 2 januari 2014 een aangetekende brief gestuurd naar Directeur H.Kremer waarin
verzocht is om een onderhoud en welke compensatie op deze lachwekkende situatie .
Echter nog geen reaktie.

Gewenste oplossing

Extra kosten moeten worden gecompenseerd. Aangezien we ons tijdelijk huurappartement per 1 mei 2014 moeten verlaten de schriftelijke toezegging dat ons appartement uiterlijk 1 april 2014 beschikbaar is, desnoods met voorrang het ons toegewezen appartement (bouwletter C) klaar te maken voor bewoning.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Acantus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Acantus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen