Klacht Woningcorporatie Acantus: Zonder toestemming gesprek opname

Klachtnummer
# 351573
Gebruiker
Observer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als je acantus belt, krijg je eerst te horen dat het gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinde. Ja ja ja.
Maar als je dan zegt dat jij het gesprek ook op neemt, vragen ze je niet waarom maar wensen niet langer het gesprek voort te zetten.
Dus zij mogen er voor kiezen en wij als klant van hun hebben daarin niks te zeggen.
Ik vindt dat dan ook wij een keuze mogen maken met hoorbare bevestiging of het gesprek wordt opgenomen.

M.v.g.

Gewenste oplossing

Ik vindt dat dan ook wij een keuze mogen maken met hoorbare bevestiging of het gesprek wordt opgenomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Acantus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Acantus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen