Klacht Woningcorporatie Alliantie: Al bijna 4 maanden lekkend dak

Klachtnummer
# 302060
Gebruiker
Demiet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf de storm in januari lekkage in mijn woning, op 2 plaatsen. Aangezien ik in een studio woon ligt mijn matras nu in het woongedeelte omdat het boven mijn bed in stralen naar beneden loopt. Niet te doen dus. Wordt continu naar dakbedrijf doorgestuurd maar die stuurt me weer terug naar de Alliantie i.v.m de hoge kosten waar toestemming voor wordt vereist. Schiet niet op...situatie verslechtert loper regenbui.

De oplossing

Dakrenovatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Alliantie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen