Klacht Woningcorporatie Alliantie: ALLEEN MAAR SCHIMMEL!!!!!

Lyrjo

ALLEEN MAAR SCHIMMEL, steeds maar opnieuw!
Elke keer zal er terug gebeld worden, elke keer zal er iemand langs komen, elke keer zal er wat aangedaan worden.
EN ELKE KEER GEBEURT ER NIKS.
het is alweer jaren geleden dat jullie de badkamer en keuken hebben vernieuwd, maar de slaapkamers konden jullie niet doen.
en waar loop je gezondheidsklachten het meest op? ohja, een slaapkamer he.
Alle 4 slaapkamers, vol met schimmel.
de badkamer en keuken OOK WEER vol met schimmel.

Ik vind dit HEEL jammer, dat er niet aan onze gezondheid word gedacht.
3 volwassen mensen hebben al astma/eczeem, een kind van 6 jaar elke keer maar infecties op de huid. een baby van 5 maanden met een zeer hoge ademhaling!!!

dit kan echt niet meer, moet er eerst iemand doodgaan van al deze vieze zwarte schimmel tot er een oplossing komt???

Verhuizen! dat willen wij.
Er hoeft niks meer aan de woning gedaan te worden, wij willen geholpen worden met het verhuizen naar een andere woning waar wij gezond kunnen leven.
En alliantie heeft genoeg woningen die vrij staan of gebouwd worden, dus is er echter geen excuus!

Woningcorporatie Alliantie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?