Klacht Woningcorporatie Alliantie: Cvketel

D.I.I#cvketel#alliantie

Sinds juni cvketel stuk en pas in oktober is er nieuwe geplaatst 2 dagen werkt die ook voor geen meter, na talleloze bellen en trekken word je volledig genegeerd. Tot nu toe nog is er niks aangedaan en we zijn inmiddels in november.

Schade vergoeding.

Ik heb NAH en heb 2 kleine kinderen in huis.
Ik heb momenteel last van stekkende hoofdpijn door te hoge temp in huis en ervaar veel stress afgelopen 3mnd met regelen en bellen met ze. Ik werd telkens. An muur naar kastje gestuurd. Ik heb veel van mijn afspraken moeten afzeggen en verzetten door dat er x6 monteurs in huis zijn geweest.
Ik kan nu niet functioneren in wat ik doe omdat ik prikkels krijg waat dat hele toestand.

Woningcorporatie Alliantie
    Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de service van de Alliantie.
    U kunt via onze website een klachtformulier invullen, dan wordt uw klacht in behandeling genomen.
    Via het contactformulier komt u bij het klachtformulier. Vergeet s.v.p. niet uw adres erbij te vermelden.
    Alvast bedankt!

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?