Klacht Woningcorporatie Alliantie: De woning heeft veel slechte onderhoud

Laila

Ik heb meerdere keren een klacht ingediend en contact gehad betreft de woning waarin wij wonen.
Het is een tocht woningen met veel mankementen er zijn al een aantal keer medewerkers gekomen om te kijken met geen resultaat.
Ook is er behoorlijke lekkage op zolder.
De woning heeft geen isolatie
Muren zijn kapot er komt veel tocht binnen het is koud binnen.
Ik heb kinderen die vaak ziek zijn en het enige wat ik dat meekrijg oja je moet zo en zo doen dit is heel makkelijk gezegd maar dit is echt iets wat vanuit jullie gedaan moet worden.
Ik ben het zo zat dat ik naar een advocaat gaat stappen.
Ook heb ik hier heel veel stress aan en ik ben zwanger wat gewoon niet kan om in deze woning te blijven wonen ook spelen er andere dingen de keuken afvoer is verstopt al heel lang wat niet gerepareerd is nog steeds.
Ook hebben jullie toen wij hier kwamen wonen niks voor ons in de woning willen doen terwijl verderop in de straat wel andere woningen zijn gerenoveerd waar ik nooit als huurder nooit duidelijkheid over heb gehad waarom bij die woningen wel en bij ons niet.
Ik wil graag dat deze klacht serieus word behandeld en dat wij in aanmerking komen of voor renovatie,urgentie of nieuwe woning.
Ik ga hiermee ook naar een advocaat.

[naam verwijderd door moderator]

De woning gaat renoveren zelf of eventueel andere mogelijkheden.

Woningcorporatie Alliantie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?