Klacht Woningcorporatie Alliantie: Geen tv thuis, wooncooperatie doet er niets aan.

Cannie

We hebben op ons adres al weken geen satteliet verbinding. We hebben talloze keren gebeld om dit op te lossen en het enige wat de alliantie moet doen is een ticket inschieten naar de leverancier (Ingenium). Helaas lukt dit al 3 weken niet terwijl we dagelijks bellen met alliantie. En het duur ongeveer 15 minuten elke keer om iemand aan de lijn te krijgen.

De meneer die een ticket moet inschieten is er niet en er worden terugbel verzoeken gedaan en niemand die ons informeert of dit even oppikt. Niemand op de service desk volgt deze verzoeken. Elke keer als je belt moeten ze 10 minuten inlezen wat er aan de hand was, en dan is er weer geen resultaat. Niemand die ons helpt of moeite doet.

Het is volkomen belachelijk hoe wij als huurder worden behandeld en hoe weinig het de alliantie kan schelen hoe het met zijn huurders is. Vooral als het gaat om satteliet tv, dus ik neig zelf te denken aan discriminatie en zal dit aankaarten als ik deze klacht indien bij andere instanties, zoals de gemeente Amsterdam. We zijn ondertussen niets verder en hebben geen tv. Ik zal vandaag weer bellen, het is een dagelijkse taak geworden. Ik heb de slechte service van Alliantie eerder meegemaakt, maar dit slaat alles.

We willen tv signaal in onze woning, zoals het hoort en waar wij voor betalen.

Wij vinden dat Woningcorporatie Alliantie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?