Klacht Woningcorporatie Alliantie: KPN ltoestemming geven voor herstellen van tv, internet, en bellen.

Patricia@2264

Vanaf 24 juli heeft mijn vader (90jr) geen tv internet en telefoon meer, door een breuk in de kabel/glasvezel. Dit is de 2e keer sinds de renovatie. De KPN moet dit repareren in een ruimte van de Alliantie beneden in de flat waar mijn vader woont. Daarvoor is dus toestemming nodig van de Alliantie. En daar zit het probleem, ik ben al 2 maanden bezig om samen met de kpn dit voor elkaar te krijgen maar helaas werkt de Alliantie niet mee. Zij doen er alles aan om dit tegen te werken aangezien dit voor de Alliantie een kostenplaatje $$$$ heeft. De ruimte voor toegang naar de kabel/ glasvezel is na de renovatie weggewerkt met dure platen, die dus eerst verwijderd moeten worden door de Alliantie, voor dat de KPN erbij kan.
Er is letterlijk tegen ons gezegd "wij geven geen toestemming aan de KPN want wie gaat dit betalen". Later is er gezegt dat ze het toch wel moeten toelaten, en dat de Alliantie het nu gaan regelen met De KPN. Dus ik hoef niets meer te doen. Alleen dat was zo'n 3 weken geleden en er is tot op heden nog niets gebeurd. De Alliantie wijst continu naar de KPN of dan weer naar een opzichter van de Alliantie die het moet regelen, of dan weer de aannemer. Maar uiteindelijk als ik met de contactpersoon van de KPN bel, geeft hij aan dat er iedere keer iemand van de Alliantie weer zegt dat het of al gefixed is, dat we van glasvezel afzien, of de bewoner op vakantie is of dat er dan weer geen toestemming is enz. Werkelijk ongelovelijk hoe ze dit proberen tegen te werken.
Mijn vader is afhankelijk van persoonsalarmering omdat hij regelmatig valt, 2 weken geleden nog. Deze persoonsalarmering werkt alleen via een vaste telefoonlijn, en die heeft hij dus niet.
Vorige week is mijn vader gevonden door de wijkverpleging gelukkig, nadat hij was gevallen. Het schijnt de Alliantie niets te interresseren, ze vinden het alleen maar vervelend dat we blijven bellen om dit op te lossen.

De KPN toestemming geven.

Woningcorporatie Alliantie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?