Klacht Woningcorporatie Alliantie: Lekkend toilet

Klachtnummer
# 287869
Gebruiker
Hansvdriel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een lekkend toilet en dat gemeld aan de Woningstichting, het water komt met bakken naar beneden. Wordt er mij even verteld door een medewerker dat ik 3 dagen moet wachten tot er een monteur komt. U draait de kraan maar even dicht wordt je dan gezegd, maar ze hebben niet in de gaten dat als ik de kraan open draai er gewoon 10 liter water het toilet instroomt. En daar betaal je dan ook nog eens een keer servicekosten voor. Lang Leve de Alliantie.

De oplossing

Het is nu 8 januari 2018 de oplossing is je kan iemand niet 3 dagen letterlijk en figuurlijk in de shit laten zitten. Zoiets moet binnen 24 uur opgelost worden en niet over 3 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Alliantie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen