Klacht Woningcorporatie Alliantie: meer huur betalen als je zelf kosten maakt je woning leefbaarder te maken

b

Ik heb ook het zelfde probleem Ik heb dubbel glas In mijn huis behalve bij mijn voor en achter deur en niet bij 2 bovenlichten /raampjes boven 2 deuren Ik kan dubbel glas aan vragen maar dan gaat mijn huur voor alle ramen en deuren opgeteld omhoog. Mijn huis is aan t schimmelen muren en ramen en mijn laminaat is aan het krom trekken. 2 de punt is dat ik in een donker huis woon Ik zelf een bedrijf wil inhuren om een raam in 1 van mijn muren wil laten zetten maar dan moet ik meer huur gaan betalen want ik woon in een mooier verbeterd huis Hoe krom is dat. Gooi er meer huur op bij de volgende bewoner zou ik zeggen Zo word je toch gedwongen om illegaal je huis te verbeteren Belachelijk

Huurverlaging voor een belachelijk hoge huur voor een huis waar je ziek van word of het huis als woningstichting leefbaar temaken/gezond zonder schimmel en mij niet huur te berekenen voor dubbel glas woning als de helft van mijn woning enkel glas is

Woningcorporatie Alliantie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?