Opgelost door Woningcorporatie Alliantie: Nemen de bewoners niet serieus

content Opgelost
Tuinboontje2871948

Na een lang weekend weg te zijn geweest, kwam ik maandagavond
5 JULI 2021 tot mijn schrik in een waterballet binnen. Snel de water hoofdkrant dicht gedraaid. Via een bekende een waterzuiger geregeld, stond ik in de avond om half elf water op te zuigen.
Op 6 JULI opgebeld naar de alliantie, en mijn verzekering opgebeld, De Alliantie heeft een loodgieter gestuurd, WAT BLIJKT IN HET VERLEDEN IS ER EEN WATERLEIDING VAN ‘N AFWASMACHINE AFGEDOPT MET EEN IJZEREN DOP, door een vorige bewoner. Die is gaan lekken, en is doorgeroest, dus niet te zien omdat het achter een schot achter de aanrecht zit. Een ieder weet dat koper met ijzer niet goed gaat met elkaar. De timmerman is geweest op maandag 19 juli, die kwam net als ik al had ontdekt tot de conclusie dat de keuken onbruikbaar is geworden doordat de lekkage al eerder is begonnen. Kastjes gaan niet meer dicht lade sluiten door het vocht niet meer. MAAR WAT NOG HET ERGSTE IS DE VLOER IN KEUKEN, KAMER EN GANG IS MET ZOVEEL VOCHT, DAT HET ER HELEMAAL UIT MOET. DE EXPERT VAN DE VERZEKERING HEEFT DIT OOK GECONSTATEERD.
JE DENKT MIJN EIGENAAR VAN DE WONING REAGEERT SNEL, NA VELE TELEFOONTJES EN FOTO,S VAN DE SITUATIE GEEN REACTIE,……MAAR NEE, …..INMIDDELS 26 AUGUSTUS VORIGE WEEK KWAM DE VLOERBEDEKKING SPECIALIST OM HET VOCHT TE METEN IN DE WONING. NOG VEEL TE HOOG, IN DE KEUKEN. ZELF MAAR EEN KASTJE VERWIJDEREN, O,…..WAT EEN SCHIMMEL, WEER FOTO’S NAAR DE ALLIANTIE gestuurd. Van Rachid kreeg ik eindelijk een berichtje na bijna twee maanden die nam mij eindelijk SERIEUS. Maandag 30 augustus opgebeld, KREEG TE HOREN DAT DE FIRMA INTERSELL BOUWBEDRIJF DE KEUKEN KOMT PLAATSEN. OPGEBELD NAAR HET BEDRIJF, MAAR HET KAN NOG WEL ENKELE WEKEN DUREN…….IK WOON AL TWEE MAANDEN NIET IN MIJN HUIS, TIJDELIJK VERBLIJF BIJ EEN KENNIS, HET IS EEN SCHANDE HOE ALLIANTIE MET ZIJN BEWONERS OMGAAT, DAN SPREEK IK MIJ NOG NETJES UIT.
MAAR IN DE KEUKEN IS NA METING DE VOCHTIGHEIDSGRAAD NOG VEEL TE HOOG.

Zo snel mogelijk de oude keuken verwijderen!! ( Schimmel )

Woningcorporatie Alliantie
    Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de service van de Alliantie.
    U kunt via onze website een klachtformulier invullen, dan wordt uw klacht in behandeling genomen.
    Via het contactformulier komt u bij het klachtformulier. Vergeet s.v.p. niet uw adres erbij te vermelden.
    Alvast bedankt!

Tuinboontje2871948
Eindelijk na herhaaldelijk bellen en watts app, werd er gereageerd. Nu is er een bedrijf ingeschakeld die de sloopwerkzaamheden is begonnen. En is er een nieuwe keuken besteld.

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?