Klacht Woningcorporatie Alliantie: Opzeggen service abonnement alleen mogelijk per brief.

Klachtnummer
# 368918
Gebruiker
Communicatieanno2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrag voor het service abonnement wordt verhoogd per 1 juli. Hierdoor is het mogelijk tussentijds op te zeggen. Dit wordt mij medegedeeld per mail, maar als ik op wil zeggen moet ik een brief sturen.
Ik heb hier op 12 mei jl per mail op gereageerd en tot op heden geen reaktie. Wel een automatische bevestiging van ontvangst en reaktietermijn van 3 dagen.

De oplossing

Dat men mijn service abonnement stopzet per 1 juni nav mijn mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Alliantie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen