Klacht Woningcorporatie Alliantie: Vreselijk slechte service voor huurders die de jackpot betalen

sad Niet opgelost
Nootnotes

Sinds 2 maanden huren wij via de alliantie een woning. Het huis is een fijne plek maar als wij van te voren hadden geweten dat de alliantie zo een barslechte service verleend, hadden wij wel twee keer nagedacht - zeker met ons kleintje op komst over 10 weken... In twee maanden tijd:

- Zijn wij door verschillende buren op de hoogte gesteld dat wij ruim €350,- eu per maand meer betalen dan de rest én de vorige bewoonster. Als wij aan de alliantie vragen waar dit door komt, geven zij ons aan dat het door ons salaris komt - wat pure onzin is. (in de keren erna dat wij hebben gebeld met mankementen hebben zij zelfs nog een aantal keer zelf bevestigd; "jullie betalen wel echt de jackpot")

- Zonder enige communicatie is er een afspraak gemaakt over het opnieuw leggen van dakbedekking; wij hebben hier een maand last van gehad, om 6 uur begonnen zij met werken, hebben dagelijks het hele trappenhuis volgekwakt met troep dat wij meermaals moesten opruimen. Zij hebben het dakraam (kantelsysteem) kapot gemaakt, ik heb hier nu al 2x voor gebeld in 6 weken tijd en er is tot op heden niets aan gebeurd.

- Tot al 2x toe verstopping in de wasbak in onze badkamer... Wij hebben hier meermaals over gebeld en zouden elke keer teruggebeld worden voor een afspraak - nooit gebeurd, wij hebben dit nu zelf opgelost met een loodgieter en voor de kosten opgedraaid, schandalig.

- Het raam in de kinderkamer (kantelsysteem) is kapot. Na 2x huilend te hebben gebeld dat ik nu ECHT wil dat het opgelost wordt voor het kindje er is, komt er eindelijk volgende week een monteur.

- Sinds 3/4 weken horen wij HEEL hard geknaag in de muren waar we s'nachts wakker van worden. Hoogstwaarschijnlijk ratten. De alliantie geeft aan hier niets aan te doen, pas als er schade is, en we het nu zelf moeten oppakken met de "terminator" of de gemeente... geen service niks... en een HEEL naar telefoongesprek.

Kortom; 2 maanden lang komen er al konijnen uit de hoed en wordt er vanuit de alliantie minimale en barslechte service verleend, wel kunnen zij ons meermaals bevestigen dat we de jackpot betalen... Heel heel somber...

Wij willen een service-gerichte afhandeling van alle openstaande gebreken. En met respect behandeld worden.

Woningcorporatie Alliantie
    Dank voor uw bericht, heel vervelend dat u zo ontevreden bent.
    de Klachtencoordinator zal uw klacht in behandeling nemen.
    Nootnotes
    Wij hebben tot op heden niets vernomen
    Woningcorporatie Alliantie
    goedemiddag, de opzichter heeft u gebeld maar kreeg geen contact om te bespreken wat er nog mis is in de woning. Maandag belt hij weer, de opzichter gaf aan dat er een vakman langs ging bij u.
    Graag uw mails richten aan info@de-alliantie.nl. en niet meer via dit kanaal, dat werkt niet zo handig.
    Dank!
    Beste,

Het raam is intussen gemaakt - maar daar gaat de klacht toch in totaliteit niet om? Ook de aanvraag om enkel via info@alliantie te reageren vinden wij erg vreemd. Graag zouden wij een gesprek aangaan over de service van Alliantie, want dat is waar de klacht over gaat. Indien u bereid bent dit gesprek aan te gaan horen wij graag van u, we hebben ondertussen van de buren vernomen dat zij ook een flink aantal klachten hebben die zelfs o.a. gaan over brandveiligheid, wellicht kunnen wij deze meteen ook behandelen. Graag ontvangen wij contactgegevens voor een gesprek.

Noëlle Langeveld

Nootnotes
Nog geen telefoontje gehad - maar wacht deze week af

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Alliantie?