Klacht Woningcorporatie Woonpunt: Geen reactie op een klacht

Klachtnummer
# 404118
Gebruiker
Dakloze49
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een onterechte blokkade gekregen op mijn account zodat ik op geen enkele oning kan regeren ook niet van andere woningverenigingen.
Ik heb tijdens mijn vakantie bericht gekregen over een groepsbezichtiging in een woning waarop ik gereageerd had. Nu heb ik het bericht zekf gemist maar ook de bezichtiging doordat ik weg was en niet KON reageren.Blokkade gekregen. Direct bij thuiskomst contact opgenomen met thuis in limburg die mij doorgaf dat het opgelegd was door woonpunt. Vrijdag 14 november klacht ingediend , binnen 5 dagen zou ik iets horen. Vandaag weer klacht ingediend , heb niets nog mogen vernemen!!
Intussen kan ik nergens op reageren!!Triest!!

De oplossing

Per direct blokkade opheffen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woningcorporatie Woonpunt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningcorporatie Woonpunt?