Opgelost door Woningjacht.nl: Niet gewenst maandelijke bedrag
Details
Klacht
Geachte meneer, mevrouwHet wordt gekregen elke maand een bedrag van 7,99 euro van mijn banrekenning zonder dat ik heb gevraagd een maandelijke dienst.
Ik zit nog op een uitkering en ik ben heel voorzichtig om geen maandelijke bedrag te krijgen.
Ik heb een knop van smartuser online bij deze woningjacht.nl gedrukt maar ik herinneren niet te lezen dat het maandelijke was.
Nu bel ik het bedrijf maar niemand antwoordt de oproeping.
Ik heb al gevraagd om af te zeggen maar als reactie kreeg ik een e-mail die zegt dat er nog betaling kan gebeuren want het duurt een tijd tot de afmelding in hun systeem binnen komt.
Ten eerste heb ik gevraagd geen maandelijke bedrag. Ten tweede vindt ik het heel vervelend dat ze de telefoon oproeping niet beantwoorden. Ten derde heb ik hun dienst niet gebruit.
Kunt u mij helpen.
Alvast bedankt.
Mvgr Cintia Godoy
Gewenste oplossing
Ik wil dat de betaling stopt en ik wil minstens dat 1 maand betaling komt terug naar mijn rekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.