Opgelost door Woningjacht.nl: Niet gewenst maandelijke bedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189414
Gebruiker
Cintia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte meneer, mevrouw
Het wordt gekregen elke maand een bedrag van 7,99 euro van mijn banrekenning zonder dat ik heb gevraagd een maandelijke dienst.
Ik zit nog op een uitkering en ik ben heel voorzichtig om geen maandelijke bedrag te krijgen.
Ik heb een knop van smartuser online bij deze woningjacht.nl gedrukt maar ik herinneren niet te lezen dat het maandelijke was.
Nu bel ik het bedrijf maar niemand antwoordt de oproeping.
Ik heb al gevraagd om af te zeggen maar als reactie kreeg ik een e-mail die zegt dat er nog betaling kan gebeuren want het duurt een tijd tot de afmelding in hun systeem binnen komt.
Ten eerste heb ik gevraagd geen maandelijke bedrag. Ten tweede vindt ik het heel vervelend dat ze de telefoon oproeping niet beantwoorden. Ten derde heb ik hun dienst niet gebruit.
Kunt u mij helpen.
Alvast bedankt.
Mvgr Cintia Godoy

De oplossing

Ik wil dat de betaling stopt en ik wil minstens dat 1 maand betaling komt terug naar mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Woningjacht.nl
    Datum
    Beste Cintia,

    Ons product is zo samengesteld dat je voor een klein bedrag per week toegang krijgt tot een overzicht van beschikbare woningen in Nederland.

    Wij verzamelen beschikbare woningen, zodat woningzoekenden de huizenmarkt in de gaten kunnen houden vanaf slechts één plek. Het is gratis om je te registreren als woningzoekende. Als je dit doet, sta je actief in ons grote register van woningzoekenden en kun je wachten totdat verhuurders contact met je opnemen.
    Als niet wilt wachten totdat een verhuurder contact met jou opneemt, kun je ervoor kiezen om op te waarderen tot een Smart User. Dan krijg je toegang tot alle contactgegevens van alle woningen en kun je zelf in contact komen met verhuurders of verkopers. Een Smart User profiel is een abonnementsproduct en kost 7,99 euro elke zevende dag en wordt automatisch verlengd met 7 dagen per keer, totdat je zelf het abonnement stopzet.

    Deze informatie staat duidelijk beschreven op meerdere plaatsen op onze website, onder andere op onze pagina waar je de koop afsluit. Daar bevestig je dat je de voorwaarden hebt gelezen en vul je je betalingsgegevens in, voordat je de koop definitief afsluit.

    Het is vervelend dat je onze voorwaarden niet goed hebt begrepen of hebt gelezen, voordat je ons product aanschafte. Wij hebben een algemene tevredenheidsgarantie, waar gebruikers van onze website ongebruikte abonnementsperioden terugbetaald kunnen krijgen. We zien graag dat je rechtstreeks contact met ons opneemt via support@woningtarget.nl. We horen graag van je, zodat we met elkaar jouw zaak tot op de bodem uit kunnen zoeken.

    Met vriendelijke groet
    Sven
  2. Auteur
    Cintia
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw
    Ik ben blij dat de betaling gaat stoppen.
    Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groet,
    Cintia Godoy

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cintia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Woningjacht.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen