Klacht Woningjacht.nl: Onzin

Klachtnummer
# 273916
Gebruiker
Rahid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte
Helaas heb ik opeens abbo aangesloten aan jullie zonder een account aan te maken... nou hoe weet ik hoe ik me moet uitschrijven.. oke dan maar eens bellen, nee helaas telefonisch niet beschikbaar dus moet nu via email.. doe eens wat aan je service... we voelen ons all genaaid door dit bedrijf zorg maar eerst dat verplicht word om account aan te maken zodat iemand zich in de vallkuil trap. Ik vergelijk dit met een virus ik betaal voor iets simpels niet voor levenslang..

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Woningjacht.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R Haddou,

    Op Woningtarget.nl is het alleen mogelijk om een Smartuserabonnement aan te gaan wanneer de gebruiker zich registreert in ons systeem middels het aanmaken van een account.
    U bent op de hoogte gesteld over het Smartuser abonnement bij:
    1: Uw eerste betaling, het is onmogelijk de eerste betaling te voldoen zonder de notificatie te ontvangen dat u een Smartuserabonnement bij ons aangaat die zich automatisch vernieuwd.
    2: Op de bevestigingmail die u na de betaling heeft ontvangen. Hierin schrijven wij dat u een Smartuserabonnement bent aangegaan dat zich automatisch vernieuwd.
    3: Op uw facturen. In uw facturenoverzicht vermelden wij onder iedere factuur dat u een Smartuserabonnement heeft dat zich automatisch vernieuwd.
    4: In paragraaf 7.3 van onze algemene voorwaarden. Ook hier vermelden we informatie over het Smartuserproduct dat we aanbieden: https://www.woningtarget.nl/voorwaarden.aspx

    Onze klantenservice is zoals wij vermelden op onze website per email te bereiken op support@woningtarget.nl. Wij controleren dit emailadres zeer regelmatig waardoor onze klanten spoedig een reactie ontvangen. Telefonisch verlenen wij een aanvullende service aan onze klanten door een antwoordapparaat, voor klanten die moeite hebben met lezen en/of schrijven.

    Het beeindigen van het Smartuserabonnement kan ten alle tijde. U kunt dit zelf doen of simpelweg contact opnemen met support@woningtarget.nl dan doen wij dit direct voor u.

    Hopende hiermee uw vragen/opmerkingen naar tevredenheid te hebben beantwoord,

    Sven
    Namens het Woningtarget team

Ook een klacht indienen over Woningjacht.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen