Klacht Woningnet amsterdam: daklozen blijven dakloos

Natascha

ik ben sinds drie jaar geleden mijn woning kwijtgeraakt.en sinds die tijd zoek ik een woning via woningnet.maar omdat ik mijn woonduur ook nog eens ben verloren doordat ik uit mijn woning ben gezet, maak ik weinig of geen kans voor een woning.dit komt omdat het systeem bij woningnet niet klopt.mensen die al een woning hebben en woonduur opbouwen, blijven een dak boven hun hoofd hebben en woonduur behouden.zo bouwen zij meer woonduur( tegenwoordig heet het inschrijfduur) op.zij hebben dan meer recht op een woning.daklozen verliezen hun woonduur en behouden hun inschrijfduur wat meestal korter is.soms hebben ze niet eens inschrijfduur.zo blijven daklozen dakloos.ik vind dat daklozen voorrang moeten krijgen.mensen die al een dak boven hun hoofd hebben kunnen nog even wachten voor die grotere , mooiere, makkelijkere of wat de reden ook mag zijn waarom ze willen verhuizen naar een andere woning.ik heb gevraagd om een urgentie.dat is mij niet gegeven.het systeem klopt niet

ik wil een woning.ik vind dat ik benadeeld ben nadat ik mijn woonduur verloor toen ik mijn woning verloor.woningcorporaties zouden daklozen voorrang moeten geven op een woning.er zijn gewoon te veel daklozen.ik wil ook mijn woonduur terug.ik had een woning bij Ymere.Ymere en woningnet hebben mijn woonduur ontnomen.nu sta ik achter in de rij voor een woning.ik heb nu 7 jaar inschrijfduurik ben nu steeds meer dan 110ste kandidaat voor een woning..Anders had ik nu 13 jaar inschrijfduur.en maakte ik meer kans op een woningals zij mijn woonduur niet hadden ontnomen toen ik mijn woning verloor. woningnet zegt dat zij er niets aan kunnen doen.de wooncorporaties zijn de genen die ik moet benaderen.ik zie mij niet al die woningbouwverenigingen benaderen.kunt u mij helpen

Wij vinden dat Woningnet amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woningnet amsterdam?