Klacht Woningnet Holland Rijnland: Onredelijk nieuw beleid en dreigen met uitschrijving

Jules

Sinds november 2009 sta ik ingeschreven bij woningcorporatie Woonzicht onder de nieuwe noemer Woningnet Holland Rijnland. December 2011 ben ik van starter naar doorstromer gegaan vanwege het huren van een woning in het Veerhuis bij de Stichting huisvesting werkende jongeren (SHWJ). Nu kreeg ik op 27 Maart 2014 een brief van Woningnet met daarin de boodschap dat vanwege een nieuw beleid mijn inschrijftijd is gehalveerd wat wil zeggen dat ik nu ineens compleet geen kans meer maak op een huurwoning. Dit terwijl ik eind November 3 jaar huur bij SHWJ en hier uit zal moeten en dus mogelijk op straat kom te staan. . Ik vind dit een zeer onredelijk en ondoordacht beleid wat tot veel gedupeerden zoals ik leidt.
Tot overmaat van ramp stelt Woningnet mij ook nog eens het ultimatum voor 1 Mei in te loggen op hun nieuwe site, omdat anders mijn inschrijving mogelijk vervalt. Wat geheel ten onrechte is aangezien ik altijd op tijd heb betaald.

Een reactie vanuit Woningnet met oplossingen voor dit probleem en een coulance regeling voor de doorstromers voor de invoer van dit beleid. Dat wil zeggen dat de woonwaarde behouden blijft voor de doorstromers voor Maart 2014 en vanaf deze datum de regeling pas ingaat eventueel met een ultimatum dat deze woonwaarde binnen een bepaalde periode gebruikt wordt dmv verhuizing

Wij vinden dat Woningnet Holland Rijnland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woningnet Holland Rijnland?