Klacht WoningNet: als je in de bijstand zit kun je geen woning meer huren

Van der Meulen

Geachte,
Ik weet niet waar ik mijn (onze) klacht kan )moet) neerleggen i.v.m verhuur woningen.
Onze regering heeft besloten dat je geen woning meer mag huren boven 580 euro (boven 580 geen recht op subsidie) en je inkomsten moeten 22.000 per jaar zijn. Als je in de bijstand zit heb je maar inkomsten van 14698 per jaar DUS GEEN RECHT OP EEN WONING als er iets is dan kom je in de getto met i kamertje ivm je bent toch niets meer waard in deze maatschappij i.v.m. je hebt geen werk en weinig inkomen je komt nergens voor in aanmerking. Tevens zijn er geen woningen meer beneden de 580 huur per maand en tevens staan er op WoningNet veel woningen voor jongeren. Wie helpt ons dat de regering met deze actie stopt zodat wij er ook weer bij horen en een woning met 2 slaapkamer kunnen huren voor een gewone prijs en tevens in de binnenstad.

Huren moeten naar beneden en de inkomsten grens van 22.000 moet ook weer naar benden zodat iedereen in aanmerking kan komen voor een normale huurwoning waar hij/zij wil wonen en niet alleen in de Getto.

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WoningNet?