Klacht WoningNet: Belazerd door WONINGNET

Kady

Ik ben nu mijn Tijdelijk behoud woonduur van 18 Jaar kwijt door fouten van medewerkers van WoningNet.
De medewerkers van Woningnet hebben mij meerdere malen zowel op papier als mondeling toegezegd dat ik tot 2017 gebruik kan maken van mijn Tijdelijk behoud van Woonduur/inschrijfduur.
Ze hebben hun fouten ERKENT naar willen geen oplossing bieden!!
Nu ben ik mijn opgebouwde woonduur kwijt en het kan 18 jaar duren voor ik weer kans maak op een woning in Zaandam. (ik sta ingeschreven als doorstromer)
Ik ben er nu v.a september 2015 mee bezig, Maar kom er niet doorheen met het APPARAAT Wat woningnet heeft. Klachtbrief gestuurd, Woningstichting laten bemiddelen, Maar niks heeft resultaat!!!SCHANDALIG VOOR WOORDEN!!
iK sta echt met mijn rug tegen de muur, Ik eindigde de laatste maanden heel hoog en had wekelijks aanbiedingen voor bezichtiging en stond vaak op Nr.2. Ik was er bijna...Maar nu heb ik niks..

Kunnen jullie mij helpen, ik ben ten einde raad!!

Bijvoorbaat dank!

iK wil mijn opgebouwde woonduur van 18 jaar terug of met Urgentie verhuizen.
Dat woningnet met een coulante regeling komt zodat ik idd op korte termijn kan verhuizen.

Ik wil dat Woningnet het fout hersteld.

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!