Klacht WoningNet: Herstel inschrijving

# 119951
Eric

Op 22 maart 2011 heb ik me ingeschreven bij Woningnet/huiswaarts.nu. Na mijn scheiding heb ik tijdelijk bij mijn ouders gewoond, waarna ik tot 1 juli 2015 in een tijdelijk te huren woning heb gewoond. Op aanwijzen van bouwkundige adviezen dient het pand gesloopt te worden.
Op 16 oktober 2013 blijkt mijn inschrijving beeindigd te zijn zonder dat ik daar pas een jaar later (23 oktober 2014) via email op de hoogte ben gesteld. Ik had me reeds opnieuw ingeschreven en heb daardoor niet gereageerd. Nu blijkt dat mijn "teller" pas weer is gaan lopen op de datum van mijn 2e inschrijving. Ik heb om uitleg gevraagd bij woningnet en gevraagd om mijn inschrijvingsduur te herstellen. Zij melden mij contact op te nemen met de Patrimonium te Veenendaal, daar zij dit kunnen aanpassen in de systemen van Woningnet. Patrimonium geeft aan dat verantwoordelijk tot het herstel van de fouten bij Woningnet ligt en dat zij derhalve die fout recht dienen te zetten. Het verhaal van het kastje en de muur.

Herziening van mijn oude inschrijving met nummer 241120376

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WoningNet?