Klacht WoningNet: hoe zaken binnen woningnet gaan. Het schijnt dat er genoeg fraude binnen woningnet is.

Vat

Geachte allen,

Op 19 mei 2022 heb ik een e-mail ontvangen waarin staat uitgelegd dat mijn reactie voor de woning Markengouw 157, is ingetrokken.

In reactie hierop heb ik contact opgenomen met uw klantenservice, mevrouw Sien, die mij vervolgens verwees naar Woningnet, en Woningnet op hun beurt verwees mij wederom naar u.

Ik verwacht dan ook een antwoord van uw kant.

Volgens uw klantenservice medewerker Sien, betrof de intrekking een technische systeemfout bij Woningnet. Met als resultaat dat meerdere reageerders die ontvangen hebben.

Gelet op het feit dat Woningnet hiervan niet op de hoogte is, ben ik benieuwd naar de werkelijke toedracht.

Ik heb voldoende inschrijfduur, ben op bezichtiging geweest, vervolgens heb ik een aanbod van u ontvangen om mijn voorkeuren door te geven en tot slot ontvang ik een intrekking van mijn reactie.

Hoogachtend,

Beter een onderzoek instellen

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WoningNet?