Klacht WoningNet: ONEERLIJKE BEHANDLING

Klachtnummer
# 548189
Gebruiker
C.J. Schouten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik stond als ingeschreven bij WoningNet sinds 2003. Vandaag ontdekte ik dat ik niet meer ingeschreven stond. WoningNet stuurde steeds bericht als er betaald moest worden, maar die heb ik niet meer ontvangen. Nu moet ik mij weer opnieuw inschrijven en verlies ik dus alle opgebouwde jaren. Dat heb ik dus nu maar gedaan. Mijn emailadres was veranderd, maar dan verwacht ik op zijn minst een brief van WoningNet en op hun website is so "GEBRUIKERS ONVRIENDELIJK" dat ik geen idee had waar ik moest zijn.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik gewoon op een eerlijke manier wordt benadeld en niet zomaar uitschrijven, omdat er nog niet is betaald, zonder eerst per post contact op te nemen. Het is gewoon een vorm van beleefdheid en klantvriendelijkheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WoningNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen