Klacht WoningNet: Ongemerkt afpakken woonduurpunten

Klachtnummer
# 491471
Gebruiker
Cincii
Datum
0 reacties

Details

Klacht

20 jaar ingeschreven, tot 3 keer toe hebben ze ongemerkt mijn woonduurpunten afgepakt, ik kon mijn opgebouwde woonbuurt niet terugkrijgen omdat ik er te laat achter kwam, en de laatste keer dat dit gebeurde heb ik nog minder dan een kwart van mijn daadwerkelijke woonduurpunten teruggekregen...het is te bizar voor woorden dat dit zomaar mag en kan..maar mij wel blauw betalen voor niks,ik zal wel moeten, ik heb woonruimte nodig, en particulier of koop kan ik wel vergeten..ik vraag mij af waarom woningwet zo met woonduurpunten/wachttijd sjoemelt.hoe kan dit?, en wat kan ik tegen deze wanpraktijken doen?

Gewenste oplossing

Mijn daadwerkelijke inschrijving eerlijker berekenen, en mijn woonduurpunten teruggeven waarvoor ik betaald heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WoningNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen