Klacht WoningNet: Onjuiste informatie verstrekt Parteon

Busra

Op 6 november 2015 heb ik een woning bezichtigd die gevestigd is op de Binnenmeet 15 te Zaandam waarbij ik als eerste kandidaat was vastgesteld en van blijdschap kon huilen.

Tijdens het bezoeken van de woning was er een mevrouw van Parteon aanwezig die de aanvullende informaties verstrekte. Mevrouw vertelde mij dat het geen probleem was dat wij hier met zijn tweeën gingen wonen en ze informeerde ons dat er een van ons in ieder geval een jaar werkzaam moest zijn in Zaandam. Dit is het geval zei ik. Dan is het geen probleem zei ze. Na het accepteren van de woning en de benodigde gegevens te hebben verstuurd naar Parteon bleek dat ik de woning toch niet kreeg toegewezen en hierdoor overspannen ben geraakt. De omstandigheden in de huis van mijn ouders zijn slecht waardoor ik ook psychische problemen van heb.

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Parteon over het onjuist informeren waardoor ik hoop heb gecreëerd wat uiteindelijk tot overspannigheid heeft geleid.

Urgentie op een jongerewoning.

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?