Klacht WoningNet: Woningnet

Klachtnummer
# 463562
Gebruiker
nazgol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 23 juni 2020 heb ik bij woningnet.nl ingeschreven. Ik heb regio Amsterdam gekozen. Ik wist het niet dat in hele regio wordt er niet loting woningen aangeboden. Ik heb hun 4 keer per e-mail en een keer perpost gevraagd dat mijn regio van amsterdam naar utrecht veranderen. Op 10 juli heb ik van mevrouw Kramer e-mail otvangen dat ik moet uitschrijven en opnieuw door betaling van €50 inschrijven. mijn vraag is 1. waarom kunnen ze mij regio niet veranderen? 2. waar hebben ze dit als informatie geschreven dat ik niet gezien heb. Ik ben 66 jaar en loting is mijn enige kans dat ik een woning krijg.
In afwacting van uw snelle reactie verblijf ik vriendelijk.
bvd en mvg
m. modir

Gewenste oplossing

alleen mijn regio van amsterdam naar utrecht veranderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat WoningNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WoningNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen