Klacht Woningverbetering Het Zuiden: Het niet repareren van de gaten in het lood en zeggen dat je dit wel hebt gedaan

Klachtnummer
# 353988
Gebruiker
T.Leurgesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als eerste zouden dakpannen vervangen worden. Eigenaar zei dat hij ze was vergeten, maar stuurde een paar maanden later een bericht dat hij de dakpannen niet kon krijgen.
Diverse afspraken gemaakt om nog resterende werkzaamheden te doen maar nooit komen opdagen en iet bereikbaar. Bij het versturen van een aangetekende brief, bleek het adres bij de kamer van Koophandel niet juist.
En als laatste: het bedrijf zei dat ze de gaten in het lood hadden gerepareerd. Na onderzoek door een uiteindelijk ingeschakeld ander bedrijf bleek: dat Woning Verbetering Het Zuiden de gaten met zilverkleurige textielverf te hebben bespoten, waardoor het leek dat de gaten gerepareerd waren. Hierbij is dus daadwerkelijk sprake van oplichting.

Naar aanleiding van uitzending Opgelicht wellicht verband met Woningverbetering Nederland?

De oplossing

Excuses maken en mij alsnog 2000 Euro betalen die ik wegens het niet uitvoeren van de reparatie heb moeten betalen aan het andere bedrijf.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woningverbetering Het Zuiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen