Klacht Woningverbetering Nederland BV: Uitgebreid verwoord in rubriek Klacht

D. Meijer

Op 20 mei 2015 zijn 2 jongemannen aan de deur geweest en gevraagd of ik voor 15 euro de dakgoten de voor- en achterzijde van mijn woning te reinigen. Toen zij het dak opklommen zeiden zij dat er vogelnesten onder de dakpannen lagen en de vogelwering vervangen dient te worden. De werkzaamheden pannendaken betekent 6 meter stormrand renovatie met flexim dakmortel voor 160 euroen 12 meter vogelwering plaatsen 325 euro. Totaal voor een bedrag van 485 euro inclusief btw. Het reinigen van de dakgoten hoefde ik niet te betalen.
Laat in de morgen zijn de jongemannen gekomen en zoals zij zeiden in hun luchpauze materiaal moesten kopen bij Gamma. Ik zag dat één van hen op het dak is geklommen en een vogelnest liet zien. "Ik heb de 6 meter stormrand en 12 meter vogelwering geplaatst". Aangezien ik niet wist wat stormrand betekende ging ik in vertrouwen er van uit dat zij de werkzaamheden naar behoren hebben uitgevoerd. Later kwam mijn buurman langs om te kijken of zij de kluit belazerden. Inderdaad had mijn buurman gelijk en zei dat geen werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Het bedrijf Woning Verbetering M.D.V. heb ik tot tweemaal toe een brief gestuurd maar zij niet op gereageerd.
Ik zou graag juridisch geholpen willen worden en het volledige bedrag terug hebben.

Wij vinden dat Woningverbetering Nederland BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woningverbetering Nederland BV?