Klacht Woningverbetering Nederland BV: Woningverbetering Nederland BV is een zeer onbetrouwbaarbedrijf

marijkebleumink

Woningverbetering BV Nederland is een zeer onbetrouwbaar bedrijf.
Door de stelligheid en nogal agressieve benadering van medewerker Jeffrey dat hij mijn dak problemen kon oplossen heb ik me helaas laten overdonderen. Meteen beslissen; kostenplaatje: 2200 euro. Na een uur of 3 werken werd mij medegedeeld dat het houtrot probleem aan het dakbeschot alleen verholpen kon worden door coating van de pannen-extra kosten 3300 euro. Verscheidene malen met het bedrijf gebeld, afspraken werden niet nagekomen. Na weer vele malen bellen, bedrijf was niet bereikbaar, heb ik mijn klacht op “Rader forum” gezet. Uiteindelijk Dennis aan de lijn; terugbetaling van 1100 euro als ik mijn klacht van “Radar” zou verwijderen. Gezien mijn ervaring met de betrouwbaarheid van dit bedrijf heb ik per email geëist dat eerst de 1100 euro terugbetaald moet worden alvorens ik stappen onderneem om de klacht van de “Radar” site te laten verwijderen. Sindsdien verscheidene pogingen gedaan om het bedrijf telefonisch te bereiken en per email gevraagd om contact met mij op te nemen. Echter zonder resultaat.

Terugbetaling van 1100 euro of gratis het probleem van houtrot aan het dakbeschot oplossen

Wij vinden dat Woningverbetering Nederland BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

marijkebleumink

Ook een klacht indienen over Woningverbetering Nederland BV?