Klacht Woodeal.nl: 5 Bestelde en betaalde artikelen nog steeds niet ontvangen!

Klachtnummer
# 126959
Gebruiker
Jan Terpstra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb op 5-8-15 bij Woodeal 5 artikelen voor €31,70 besteld onder bestelnr. 39795 en betaald met Ideal, ik betaal altijd met Visa card maar dat lukte maar niet. Mijn klantnummer is Jan#5673. Omdat er artikelen bij zaten die ik echt en vlot wilde hebben heb ik toen maar met Ideal betaald. Het bedrag is ook op 5-8-15 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb inmiddels flink gezocht naar een telefoonnummer van Woodeal maar kan dat niet vinden en heb gezien dat ze op Curacao zitten, inmiddels 2 emails gestuurd maar nog niets vernomen.
Ik vond het al zo vreemd dat ik niet met Visacard kon betalen want alle ingevulde gegevens waren juist.

De oplossing

Het allerliefste wil ik mijn geld terug dus dat is € 31,70!
de artikelen die ik besteld heb zijn voor mijn vakantie, ik ga volgende week weg!

3 reacties

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste ,

    Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie en hoop ook dat je het geld al terug hebt gekregen. Mocht dat laatste echter niet zo zijn, dan vraag ik je vriendelijk om contact met ons op te nemen via https://www.woodeal.nl/klantenservice/ . Zou je dan ook alsjeblieft je ordernummer kunnen vermelden.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal
  2. Auteur
    Jan Terpstra
    Datum
    Ik heb 2 bestellingen gedaan, 1 op 5-5-2015 en die heb ik nooit ontvangen en ook tot op heden mijn geld niet retour ontvangen. De andere bestelling heb ik gedaan op 5-8-2015, uiteindelijk op 31-10-2015 ontvangen na Klachtenkompas.nl in de hand te hebben genomen. Deze laatste bestelling wil ik niet hebben/houden omdat het spullen voor mijn vakantie waren, ik ging in september jl op vakantie, dus heb er nu niets meer aan. Ik wil hiervan ook mijn geld terug. Heb contact op genomen met Woodeal en ..
  3. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste Jan,

    Wij zullen ook hiervoor het bedrag terugstorten omdat je al had aangegeven dit te willen.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?