Klacht Woodeal.nl: Artikelen niet ontvangen; geld niet retour getsort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 159763
Gebruiker
M Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2015 heb ik voor € 316,30 artikelen besteld via Woodeal. Dit zou eind november geleverd worden. Eind 2015 had ik nog niets ontvangen. Na contact met de klantenservice bleken een aantal producten niet meer leverbaar. De order zou geannuleerd worden en het gehele aankoopbedrag zou worden teruggestort. Vanaf begin februari diverse keren contact gezocht via de website van Woodeal, maar het bedrag is nog steeds niet teruggestort. Er wordt ook niet inhoudelijk gereageerd op de mail. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar.
Zit ik in Bananasplit of Candid Camera ofzo ....... ?

De oplossing

Terugstorten van het aankoopbedrag, zoals toegezegd door Kasper de Boer van de klantenservice van Woodeal.

1 reactie

  1. Auteur
    M Jansen
    Datum
    De klacht is door Woodeal niet afgehandeld!
    Woodeal heeft niet gereageerd op deze klacht!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen