Opgelost door Woodeal.nl: bestel artikel wel betaald maar niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147956
Gebruiker
Luc
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Medio december 2015 elektrische deken gekocht. Kosten € 34,95 en € 4,95 verzendkosten direct betaald. Artikel is niet geleverd. Ondertussen diverse keren gemaild en om teruggave van geld gevraagd. Na een reactie dat bestelling een week later zou komen geen reacties meer op ingezonden email.

Gewenste oplossing

Of op korte termijn (1 week) alsnog levering van artikel of anders geld terugstorten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste Luc,

    Wij hebben via onze klantenservice contact met u opgenomen.

    Vriendelijk wachten wij uw antwoord daar af.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal
  2. Auteur
    Luc
    Datum
    Gisteren 24 januari is het artikel geleverd. Omdat er na 1 vraag nooit enig persoonlijk contact is geweest en het artikel steeds niet geleverd werd is hetzelfde artikel elders aangekocht.
    Een meer persoonlijke beantwoording van de vragen hadden tot meer begrip geleid en had voorkomen dat alsnog het artikel elders is aangekocht. Een persoonlijke beantwoording of even een telefoontje met uitleg. Blijkbaar teveel gevraagd in deze tijd.
    Woodeal voor mij hoeft het even niet meer...
  3. Auteur
    Luc
    Datum
    Na tussenkomt van consumentenkompas is het artikel geleverd. Toeval of......
    Woodeal 'bedankt ' voor de 'service'....
    Directe betaling wel maar correcte levering en persoonlijke benadering/uitleg en toelichting was vooral niet aanwezig.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen