Klacht Woodeal.nl: Bestelling niet ontvangen, wacht al sinds 15 april. Totaal geen reactie op email.

Mekkie

Ik heb vorige maand 15 april een bestelling geplaatst voor een fitnessapparaat, deze zou een week later bezorgd worden, inmiddels als tig mailtjes gestuurd dat ik me geld terug wil of de bestelling zo snel mogelijk wil maar krijg totaal geen antwoord! Vind het schandalige service!

Geld terug of zo snel mogelijke levering van mijn product

Beste,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen u informeren per e-mail.

Met vriendelijke goet,

Mekkie
    Nou ik ben nu al weer bijna 2 weken verder, tig mails gestuurd dat men een waardeloze service biedt en afspraken niet nakomt, eerst de bestelling geplaatst toen 1.5 maand moet vragen waar alles blijft. Daarna beloftes dat het geld terug wordt gestort. Vervolgens gaan daar 2 weken overeen tot aan de dag van vandaag, verscheidene mails gestuurd waarvan een paar flink pissig gereageerd! Respectloos en ik wil graag z.s.m. mijn geld terug!!!
    Mekkie
    Respectloos bedrijf wat je van het kastje naar de muur stuurt en totaal geen aandacht geeft aan emails. Grote oplichterij bij woodeal!!!!
    Beste heer Mekkelhorst,

Zou ik u morgen vragen ons een e-mail te sturen?
    Ik pak het daar graag weer op.

Mekkie
    Klacht in behandeling is t nu al 8 weken lang! Wil nu duidelijkheid en me geld terug, daar hoef je geeen weken over te doen! Gegevens hebben jullie allang maar het is telkens klacht in behandeling en jullie laten niks van je horen alleen hier op klachtenkompas maar dan met hetzelfde achterlijke antwoord als via de mail! In behandeling in behandeling in behandeling meer kunnen jullie niet!
    Mekkie
    Jullie sturen nooit wat terug en nu vragen jullie of ik een email wil sturen? De klacht is vrij duidelijk! En al weken lang bekend! Geld terug dat is wat ik wil en geen gezeik en oplichterspraktijken meer wat jullie nu aan het doen zijn! Betalen!
    Mekkie
    En weer is het wachten op een mail en duidelijkheid vanuit het geweldige bedrijf woodeal die niks nakomt en altijd op zich laat wachten, consumentenbond maar inschakelen want reageren op klachtenkompas kunnen ze heel snel bij woodeal maar daar houdt alles mee op!!!
    Beste Tim,

Wij zullen de terugbetaling z.s.m in orde maken.
    Dit heb ik u ook gemaild.

Ik hoor graag wanneer het geld op uw rekening staat.
    Mekkie
    Moet daar meer als een week over gedaan worden om een betaling te doen? Als ik het overmaak naar jullie duurt het maximaal 2 dagen
    Beste Tim.

Ik heb u per e-mail geïnformeerd over de terugbetaling.

Nog een fijne avond.

WooDeal Klantenservice
    Mekkie
    We zijn inmiddels een week en 11 uur verder en nog steeds geen enkele betaling ontvangen. De reactie is continu hetzelfde: we nemen uw klacht in behandeling en voor verdere vragen helpen wij u graag. Dit moet stoppen want het duurt vandaag op de kop af al 2 maanden met dit kut bedrijf!!!!!
    Mekkie
    Inmiddels weer een week verder en geen betaling, woodeal reageert nergens op
    Goedenavond,

Ik begrijp uw frustratie.

Zou u mij nogmaals een email kunnen sturen.
    Graag los ik dit zo snel mogelijk op.

Mekkie
    Jullie snappen niks want dit is het standaard antwoord wat jullie geven om vervolgens weer niks te laten horen. Betalen en dan is t klaar! Beetje moe om telkens maar overal achteraan te vangen. Zolang jullie niet betaald hebben zal ik jullie negatief naar buiten blijven brengen

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?