Klacht Woodeal.nl: Bestelling VR Box 2.0 met een levertijd van 1 maand na 2 maanden nog niet ontvangen

M.A. Hardeman

Besteld op 26-6-2016: VR Box 2.0 – Virtual Reality Bril voor € 49,95 met 64% korting
€ 17,95 gekocht en meteen betaald. De verwachte leverdatum van deze bestelling was vrijdag, 22-7-2016. Vandaag is het 22-8-2016 en het product is nog steeds niet geleverd.
Ik heb ondertussen diverse meldingen gedaan, via mail en via het on-line contactformulier maar ik krijg geautomatiseerde standaardantwoorden via email ticketing software Zendesk en de mededeling dat er computerproblemen zijn en de belofte dat er 'iemand' zo snel mogelijk naar gaat kijken. Maar het product wordt niet geleverd en ik had een termijn gesteld die vrijdag jl. is afgelopen. Geen enkele reactie.

Geld terug

Woodeal.nl
    Geachte,

Ik heb u reeds een mail gestuurd.

Ik wacht uw reactie af.

Mchel
    M.A. Hardeman
    Ik heb steeds, vaak geautomatiseerde, antwoordmails ontvangen die gaan over computerproblemen bij WooDeal en dat ik moet blijven afwachten maar ik heb na een maand over uiterste leverdatum nog steeds geen levering ontvangen. De laatste mail gaat weer over 'nog een dag afwachten', dat heb ik vaker te horen gekregen van WooDeal en dan gebeurt er niets of er komt weer het antwoord dat er computerproblemen zijn. Als ik morgen het product niet heb ontvangen, dan wil ik het geld terug.
    M.A. Hardeman
    WooDeal blijft volharden, ze schrijven na bijna anderhalve maand overschrijding van de levertermijn: "Er zit helaas vertraging op deze bestelling en de exacte leverdatum vanuit de leverancier is niet duidelijk. Ik had u graag eerder willen informeren maar helaas was de informatie niet voorhanden. Wij kunnen uw order in circa 14 werkdagen bezorgen. (...)", terwijl ik de order heb afgezegd en een termijn van terugbetaling heb gesteld. Ze bieden 10% korting op de volgende bestelling (?!!!)
    Woodeal.nl
    Beste,

Wij zullen overgaan tot terugbetaling.

Nog een fijne avond.

Michel
    M.A. Hardeman
    De opdracht om het geld terug te storten op mijn rekening is ruim een week geleden gegeven. Ik verwacht daarom dat ik komende week mijn geld op mijn rekening heb staan.
    M.A. Hardeman
    WooDeal trekt zich niets aan van zijn klanten of van Klachtenkompas. Ze blijven hun eigen onbetrouwbare koers varen en houden iedereen voor de gek. Door inschakeling van Klachtenkompas is er niets veranderd. Ik ben mijn geld kwijt en WooDeal doet er niets aan. Koop NIETS bij WooDeal, het zijn afzetters!