Klacht Woodeal.nl: Betaald en na twee mails naar klanten service nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 126136
Gebruiker
Herewaard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een shirt besteld maar niet geleverd gekregen. Ik heb reeds twee maal de klantenservice gemaild. Zelfs geen antwoord gekregen.

De oplossing

Graag of levering shirt of geld terug .

1 reactie

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste L Haas,

    Ik hoop dat je je bestelling al lang hebt ontvangen. Ik vraag je vriendelijk om contact met ons op te nemen via https://www.woodeal.nl/klantenservice/ als je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Zou je dan ook alsjeblieft je ordernummer (nogmaals) kunnen vermelden.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen