Klacht Woodeal.nl: Geen levering van product en geen antwoord

Klachtnummer
# 147033
Gebruiker
jurgen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een bestelling gedaan, betaald en niet ontvangen. Ik heb op 26 november de bestelling geplaatst. Ik kreeg voor kerst van ene Kasper de Boer als antwoord dat ik het voor het eind van het jaar zou hebben. Niet gebeurd. Nogmaals gemaild, geen antwoord gekregen. Gister nogmaals gemaild en geen antwoord gekregen.

Ik heb besloten aangifte te gaan doen. Wie doet er mee?

J. Gommeren

De oplossing

Levering van het product of geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen