Klacht Woodeal.nl: Krijg geen geld terug en ontvang ook geen product, ben dus opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256684
Gebruiker
Kluitje in het riet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december voor zo'n 25 Euro aan producten besteld, medio januari zou ik ze ontvangen. Tot op heden heb ik geen producten ontvangen en ook mijn geld niet teruggestort gezien. Wel heb ik inmiddels 3 of 4 keer een verzoek daartoe gedaan. Ik krijg telkens te lezen dat ze mijn mail ontvangen hebben, maar verder gebeurt er niets. Het niet adequaat afhandelen van de klacht roept bij mij frustratie op. Ik gavdoor tot ik mijn geld terugkrijg.

De oplossing

Ik zie graag het bedrag teruggestort op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Kluitje in het riet
    Datum
    De klacht is dus nog steeds niet opgelost!
  2. Auteur
    Kluitje in het riet
    Datum
    Hoe komt het dat ik geen reactive krijg?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kluitje in het riet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden, er worden geen concrete toezeggingen gedaan. Er wordt gevraagd geduld te hebben.....maar het is al 4 maanden geleden dat ik iets bested heb en niets heb ontvangen, noch mijn geld terug heb gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen