Klacht Woodeal.nl: levering

Klachtnummer
# 98395
Gebruiker
Ad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 januari een bestelling gedaan en betaalt en een bestellingsnummer gekregen ( 19630 ) maar geen levering. op 13 en 17 februari e-mail gestuurd maar er wordt niet op gereageerd. Schandalig.

De oplossing

De levering was voor een verjaardag, maar deze is al lang voorbij, of alsnog binnen een week leveren of anders mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste A.G. Bleijenberg,

    Ik hoop dat je je bestelling alsnog had ontvangen of dat het bedrag al teruggestort is. Mocht dit niet zo zijn, dan vraag je vriendelijk om contact met ons op te nemen via https://www.woodeal.nl/klantenservice/. Vergeet alsjeblieft niet je ordernummer nogmaals te vermelden.


    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen