Klacht Woodeal.nl: Na vele emails en beloftes inmiddels na ruim twee maanden bestelling nog niet afgeleverd

Jaap

Na in eerste instantie de pops a dent besteld en betaald te hebben bleek woodeal deze niet te kunnen leveren ivm een doorstart. Diverse malen contact met Michel gaf mij een alternatief door producten op voorraad aan te bieden met korting als alternatief. Ik heb toen bij moeten betalen maar de artikelen waren op voorraad en zouden direct geleverd worden. Tot mijn verbazing zou de levering toch een maand gaan duren. Inmiddels nog steeds niets ontvangen. Internetstoring, doorstart, nieuw ordersysteem zijn de oorzaken volgens Woodeal. Ik wil nu toch eindelijk de door mij bestelde goederen ontvangen, dit betreft Bestelling #80817: Naviforce militair horloge, VR Box 2.0 – Virtual Reality Bril en Bluetooth Controller voor Smartphones & Tablets (Android & iOS)

Ik wil de goederen graag zo snel mogelijk geleverd hebben of terugstorting van het door mij betaalde geldbedrag ter hoogte van 43,90 euro op mijn rekening nummer bij de Rabo bank

Woodeal.nl
    Beste Jaap,

Bedankt voor uw e-mail.

Zou u mij een bericht kunnen sturen?
    Ik los dit graag voor u op.

Michel
    Michel,
    ik heb je reeds vele emails gestuurd waarna je weer een andere smoes hebt. Alles staat in de mail die ik je via deze site heb toegezonden. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en wacht op een reactie.

J. Hulleman
    Jaap
    Ik wil graag samen met andere gedupeerden een rechtszaak opstarten tegen woodeal.nl |Indien u hierin interesse heeft kunt u dit aangeven via mijn mailadres paajnamelluh@gmail.com |Waarschuwing voor anderen, ver weg blijven van Woodeal.nl, het zijn gewetenloze oplichters. Ze leveren niets uit, komen met smoezen als doorstart, nieuw ordersysteem en internet storing en bieden vervolgens om voor het dubbele van wat je al betaald hebt nieuwe spullen uit te zoeken waarbij je dan weer moet bijbetalen